YOUMA SCOUT



عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا ادارة المنتدي

جوالة جامعة الفيوم


    وسع يا ابنى من وش الطبور .......

    شاطر
    avatar
    zezo
    جوال نشط
    جوال نشط

    عدد الرسائل : 586
    احترامك لقوانين المنتدي :
    المزاج :
    المهنة المستقبليه او الحالية :
    هواية العضو :
    الاوسمة :
    نقاط : 3706
    تاريخ التسجيل : 20/09/2007

    حصري وسع يا ابنى من وش الطبور .......

    مُساهمة من طرف zezo في 12/10/07, 10:19 pm

    وشع يا بنى من وش الطبور واوهوه وهوهو
    تربوا مبتقفش فى دور هوها هوةهوا

    انتظروا كليه تربيه فى المهرجان السنادى يا بشر
    انا:انا مش قلتلك يا ثقفى انى هجمع عشيره
    السقف:عشيره ايه يا ابو عشيره اسكت لاحسن ارميك بسيخ
    انا: لا خلاص يا عم انا اسف والله فكره
    السقف : فكره ايه يا عبقرينوا ها قول احسنلك (انت عارف انى فضولى)
    انا: لا ولا ايوه بص يا عم هعرض عليك عرض تشتغل معايه فى الجواله
    السقف : انت عبيط يا عبقرينوا اهى دى الحاجه الوحيده اللى مش اعرف اشتغل فيها
    انا : ليه بقى يا ناصح
    السقف: هشتغل اعمل ايه ده انتوا حتى بتناموا فى خيم يعنى مهعرفش ابات معاكم لا بيه فضنى منها
    انا : انا فاهم بس انا بقول تتغل جاسوس ولا حتى مشون
    السقف : جاسوس ازاى يا ناصح
    انا: تنقلى قبل المهرجان اخبار كليات الجامعه يعنى تجبلى اسرارهم وى ولا بلاش
    السقف :بلاش ايه استنى انت رايح فين خد
    انا : انا رايح اكلم العشيره بتعتى
    السقف : بردوا تانى عشيره
    انا :اه وكمان هنعمل سمر وكمان هنعمل ارض كشفيه فاجره وكمان فى روح ومظهر متفق عليه وطبق دورى لسه جديد ودورى مش ليه حل . وكمان يا سقفى فى ناس عندهم ثقافه عيه معايا ودينى ورياضى بس الفنى انا اللى هقوم بيه وربنا معايه المهم يا سقفى ادعيلى لانى نازل اخد الدرع السنادى
    السقف : ربنا معاك يا بسكوته بس خلى بالك من الصيحات وبالذات دار علوم اعمل معاهم تؤمه احسنلك
    انا : صيحات ده انا بسكوته عيب عليك اتقل على الرز لما يطيب
    السقف : طيب وشكره الكمبيوتر اللى انت شغال فيها هتعمل فيهها ايه
    انا : انت عارفنى بتاع حورات هحور على الراجل صاحب الشركه واخد منه اجازه اسبوع بس كده
    السقف : ربنا معاك
    انا :
    دلينى يا عيونى على دروب الايمان
    قطر العذاب بيجرحنا يخلع قلوبنا من مطرحها
    مع الاسف يا با الدنيه دى غابه
    دوم دوم افتح
    خطر انزار حديد هيولع نار



    كفايه كده عشان السمر مش يتحرق
    avatar
    marwa
    جوال حاصل علي وسام شرف الادارة
    جوال حاصل علي وسام شرف الادارة

    عدد الرسائل : 2269
    المزاج :
    المهنة المستقبليه او الحالية :
    هواية العضو :
    الاوسمة :
    نقاط : 3668
    تاريخ التسجيل : 20/09/2007

    حصري رد: وسع يا ابنى من وش الطبور .......

    مُساهمة من طرف marwa في 16/10/07, 09:44 pm

    وش الطبور ولا قفاه اى منهم
    avatar
    zezo
    جوال نشط
    جوال نشط

    عدد الرسائل : 586
    احترامك لقوانين المنتدي :
    المزاج :
    المهنة المستقبليه او الحالية :
    هواية العضو :
    الاوسمة :
    نقاط : 3706
    تاريخ التسجيل : 20/09/2007

    حصري رد: وسع يا ابنى من وش الطبور .......

    مُساهمة من طرف zezo في 16/10/07, 10:46 pm

    لا وشو
    avatar
    جبالي
    Admin
    Admin

    عدد الرسائل : 3339
    العمر : 33
    احترامك لقوانين المنتدي :
    اعلام الدول :
    المزاج :
    المهنة المستقبليه او الحالية :
    هواية العضو :
    الاوسمة :
    نقاط : 4890
    تاريخ التسجيل : 16/09/2007

    حصري رد: وسع يا ابنى من وش الطبور .......

    مُساهمة من طرف جبالي في 26/10/07, 12:01 am

    ربنا معاك يبني ومتنساش السقف اللي قالك انه هيقف جمبك وانتا قولتله انا مش عارف اجمع عشيرة وبعد ما جمعت العشيرة طلع السقف هيقع من كتر الضغط اللي عليه وبعد كده لما ساللك ممكن يدي الحاجات لناس تانية لو انتا مش فاضي قلتله خلاص ودلوقت زعلت منه
    -------------
    مع تحيات سقف الليل


    _________________
    [center]


    لقد مر العمر وشابت الهموم وما ادراني هل ضحكتي سوف تعود؟؟ ام شبابي سوف يأتي؟؟
    : لذلك اقول

    [/center]
    avatar
    zezo
    جوال نشط
    جوال نشط

    عدد الرسائل : 586
    احترامك لقوانين المنتدي :
    المزاج :
    المهنة المستقبليه او الحالية :
    هواية العضو :
    الاوسمة :
    نقاط : 3706
    تاريخ التسجيل : 20/09/2007

    حصري رد: وسع يا ابنى من وش الطبور .......

    مُساهمة من طرف zezo في 26/10/07, 12:11 am

    يا سقفى أنت عارف ديما انى مش بنكسر بسرعه
    لو كنت بنكسر بسرعه كنت زمانى دلوقتى فتافيت بس انا بسكوت خشب
    المهم
    تربيه بردوا مش بتقف فى دور
    الدرع العام بتاع مهرجان الفيوم 2007 ان مروحتش بيه الكليه يوم الخميس مش هلعب جواله تانى
    وسمعنى احلى كلام
    تاك تاك تاك تاك
    ووسع يا ابنى من وش الطابور اهاهاهاهاهاهاهاه
    بسكوته مبيقفش فى دور اهاهاهاهاهاهاهاهاهاه
    وعلى رأى واحد صابى الكلام الكتير فى الحوار ده عبط

    الامضاء
    جوال فى عشيره كليه تربيه
    avatar
    جبالي
    Admin
    Admin

    عدد الرسائل : 3339
    العمر : 33
    احترامك لقوانين المنتدي :
    اعلام الدول :
    المزاج :
    المهنة المستقبليه او الحالية :
    هواية العضو :
    الاوسمة :
    نقاط : 4890
    تاريخ التسجيل : 16/09/2007

    حصري رد: وسع يا ابنى من وش الطبور .......

    مُساهمة من طرف جبالي في 26/10/07, 12:16 am

    وسع يبني من وش الطابور زراعة القاهرة مش بتقف في دور
    وانتا تالت مرة ليك معايا دي وللاسف دماغك علي قدك يا سقف
    وكلامك كتير وانا بدعيلك ربنا يوفقك
    في الاول والاخر انا مش واخد منها حاجة
    غير اني عرفت الناس العيال من الناس الرجالة يا سقف


    _________________
    [center]


    لقد مر العمر وشابت الهموم وما ادراني هل ضحكتي سوف تعود؟؟ ام شبابي سوف يأتي؟؟
    : لذلك اقول

    [/center]
    avatar
    zezo
    جوال نشط
    جوال نشط

    عدد الرسائل : 586
    احترامك لقوانين المنتدي :
    المزاج :
    المهنة المستقبليه او الحالية :
    هواية العضو :
    الاوسمة :
    نقاط : 3706
    تاريخ التسجيل : 20/09/2007

    حصري رد: وسع يا ابنى من وش الطبور .......

    مُساهمة من طرف zezo في 26/10/07, 12:47 am

    واحشنى حنانك ليا وانت خايف عليا
    واحشنى بسمتك
    يا ريت يا سقف تفهم ان عمر ما الجواله ولا اي شء فى الدنيا يزعل اى اتنين اخوات من بعض
    بس اللى يحرق الدم ان اخوك يبيعك بسسب حاجه هايفه
    المهم يا سقف متزعلش منى بس مع الاسف انا تعبت كتير فى مشوارى ده ومش ناقص حاجه صغيره تبوظ كل ترتيباتى
    انا اسف لانى ههههههههههههههه مش هلعب جواله على لعب الفيوم انا نازل العب على الليحه
    وانت فاهم يا سقفى وفاكر اثار واتفرجت على سمرهم
    ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
    وتانى مره وسع يبنى من وش الطابور بسكوته مش بيقف فى دور
    avatar
    جبالي
    Admin
    Admin

    عدد الرسائل : 3339
    العمر : 33
    احترامك لقوانين المنتدي :
    اعلام الدول :
    المزاج :
    المهنة المستقبليه او الحالية :
    هواية العضو :
    الاوسمة :
    نقاط : 4890
    تاريخ التسجيل : 16/09/2007

    حصري رد: وسع يا ابنى من وش الطبور .......

    مُساهمة من طرف جبالي في 26/10/07, 01:25 am

    يا سقف يا حمار لمؤخذة يا سقف مش بالسمر ولا بالشغل واما تتكلم صح متقولش اتنين زعلوا من بعض محدش زعل يا سقف الغباء بس انتا مش قادر تدي الناس فرصه انهم بفهموك لا وحلوة حتت انه يبيعك عشان حاجة هايفة
    لو كنت نسيت يا سقف افكرك اني قولتلك اني فاضلي 10 تيام يا سقف عشان مسافر وانتا قولتلي علي القهوة يا سقف يعني اعمل ايه وانا قولتلك الدهان يا سقف لو مش هتقدر تاخده هديه لسقف غيرك وانتا ساعتها يا سقف مقولتش حاجة وبعد كده يا سقف لما يكون الدهان دهانك مش هيطلع بره لكن للاسف النقاش اتغير وانتا فاهم بقا انتا كان عندك شغل ومعطلك ايه اللي قلبك دلوقت ولما تقلب تقلب علي اصحابك فكر في كلامك قبل ما تتكلم يا سقف لحسن انتا بقيت فعلا غشيم يا سقف
    -------------------------------------------------------
    وعلي راي المثل اللي سقفه يوجعه يشيله عشان يستريح
    والمشكلة ان ابو صلاح شاهد علي الكلام ده


    _________________
    [center]


    لقد مر العمر وشابت الهموم وما ادراني هل ضحكتي سوف تعود؟؟ ام شبابي سوف يأتي؟؟
    : لذلك اقول

    [/center]
    avatar
    zezo
    جوال نشط
    جوال نشط

    عدد الرسائل : 586
    احترامك لقوانين المنتدي :
    المزاج :
    المهنة المستقبليه او الحالية :
    هواية العضو :
    الاوسمة :
    نقاط : 3706
    تاريخ التسجيل : 20/09/2007

    حصري رد: وسع يا ابنى من وش الطبور .......

    مُساهمة من طرف zezo في 26/10/07, 01:39 am

    انا : عادى بقى انسى يا سقفى الحوار ده
    السقف : اوعى تكون عاوز تعمل اللى انت قولتلى عليه
    انا : اه طبعا ومعملوش ليه
    السقف : ده انت كده هتخربها
    انا : طويب وانا ااعمل ايه اللى قدامى
    السقف : طويب هتجيب فلوس منين
    انا : يعم عادى والله لو هترسى انى ابيع موبيلى انت عارف
    السقف : بس دىضربه تحت الحزام
    انا : ههههههههههههههه حزام بقى ولا كوتشى عادى بقى
    السقف : على النعمه انت داهيه ههههههههههههه
    avatar
    جبالي
    Admin
    Admin

    عدد الرسائل : 3339
    العمر : 33
    احترامك لقوانين المنتدي :
    اعلام الدول :
    المزاج :
    المهنة المستقبليه او الحالية :
    هواية العضو :
    الاوسمة :
    نقاط : 4890
    تاريخ التسجيل : 16/09/2007

    حصري رد: وسع يا ابنى من وش الطبور .......

    مُساهمة من طرف جبالي في 26/10/07, 01:46 am

    مسطول : انا عاوز اشوف الموضوع ده انا هطير فيه رقاب
    الظابط : انتا عبيط ده كتيروا قلمين ويموت
    مسطول : منتا شايف اهو ده شايف نفسه
    الظابط : انتا عارف انه بتاع كلام
    مسطول: نفسي اشوف اللي بيقول عليه ده
    الظابط : انتا عبيط وهوا هيقدر دانا اوديه وراء الشمس
    المسطول : الحمد لله اني مسطول ومش شايف حاجة
    الظابط : ولو شفت هتشوف ايه
    مسطول : انا ساعتها هوريلك اللي عمرك ما هتشوفه
    الظابط : لو فعلا راجل خليه يعمل حاجة
    مسطول : يا عم ده بق
    الظابط : اما نشوف
    السقف : راحت خلاص ايام التت وابتدي عصر الانترنت وانتا فاهم بقا يعني كلها عارفا بعضيها ويوم عندي ويوم عندك
    جبالي : ايه الكلام الكتير ده اللي هيعمل حاجة ميقولهاش ولو فعلا شفنا نبقا ساعتها نتعجب والتاكسي هيبقا طريق واحد بس
    سكت اللي يروح ميرجعش
    السقف : خلاص انا جبت وراء
    الظابط : انا مش قولتلك
    المسطول : اما موضوع عجيب فعلا
    الراجل مسافر ومش هينفع يجي يا سقف فعلا شكلك شقف واعلي ما فخيلك اركبه وابقا كلمني علي الفودافون وسلملي علي طابا والرجالة بتات طابا هههههههههههههههههههههههههههههه ال تبيع الحاجة اللي حيلتك قال يا سقف انتا دماغك صغيرة من الموضوع مش هيفرق زي اثار ومنين تبيع الموبايل مترسالك علي حاجة يا سقف


    _________________
    [center]


    لقد مر العمر وشابت الهموم وما ادراني هل ضحكتي سوف تعود؟؟ ام شبابي سوف يأتي؟؟
    : لذلك اقول

    [/center]
    avatar
    zezo
    جوال نشط
    جوال نشط

    عدد الرسائل : 586
    احترامك لقوانين المنتدي :
    المزاج :
    المهنة المستقبليه او الحالية :
    هواية العضو :
    الاوسمة :
    نقاط : 3706
    تاريخ التسجيل : 20/09/2007

    حصري رد: وسع يا ابنى من وش الطبور .......

    مُساهمة من طرف zezo في 26/10/07, 02:01 am

    ههههههههههههههههههههههههههه
    المشكله
    انك مش فاهم ودى احلى حاجه فيبك
    تمام قوى
    بس متقلقش
    avatar
    جبالي
    Admin
    Admin

    عدد الرسائل : 3339
    العمر : 33
    احترامك لقوانين المنتدي :
    اعلام الدول :
    المزاج :
    المهنة المستقبليه او الحالية :
    هواية العضو :
    الاوسمة :
    نقاط : 4890
    تاريخ التسجيل : 16/09/2007

    حصري رد: وسع يا ابنى من وش الطبور .......

    مُساهمة من طرف جبالي في 26/10/07, 02:06 am

    هههههههههههههههههههه
    اوعا تقول مش فاهم تاني يا حمادة ازعل منك قوي يا توتو انتا فاهمي يا سوسو
    ابقا اكلملك اللي بالي بالي يجي عشان يشوف اللي انتا فيه وساعتها هيقولك لا برده عارف ليه عشان انتا جاي متأخر قوي اي حد في الدنيا يقول نفس اللي انا قولته اهم حاجة التوقيت يا عم الحج والراجل اللي انتا عاوزة متهيقلي في طابا علي ما اظن وربنا يوفقك وابقا اجي عشان اتفرج وساعتها نشوف اللي بيعيط من اللي بيضحك ؟


    _________________
    [center]


    لقد مر العمر وشابت الهموم وما ادراني هل ضحكتي سوف تعود؟؟ ام شبابي سوف يأتي؟؟
    : لذلك اقول

    [/center]
    avatar
    zezo
    جوال نشط
    جوال نشط

    عدد الرسائل : 586
    احترامك لقوانين المنتدي :
    المزاج :
    المهنة المستقبليه او الحالية :
    هواية العضو :
    الاوسمة :
    نقاط : 3706
    تاريخ التسجيل : 20/09/2007

    حصري رد: وسع يا ابنى من وش الطبور .......

    مُساهمة من طرف zezo في 26/10/07, 02:08 am

    هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
    تمام قوى كويس انك مفهمتش بردوا بس الحمد انوا فى طابا بس راجع كمان يومين
    avatar
    جبالي
    Admin
    Admin

    عدد الرسائل : 3339
    العمر : 33
    احترامك لقوانين المنتدي :
    اعلام الدول :
    المزاج :
    المهنة المستقبليه او الحالية :
    هواية العضو :
    الاوسمة :
    نقاط : 4890
    تاريخ التسجيل : 16/09/2007

    حصري رد: وسع يا ابنى من وش الطبور .......

    مُساهمة من طرف جبالي في 26/10/07, 02:12 am

    هبقا انلهولك في الفيوم اسقاط بالبراشوت ويبقا يعمل اللازم وربنا معاكو
    ومنين مفهمتش ومنين الحمد لله انه راجع كمان يومين
    انتا بتكدب علي نفسك يا سقف السقوف
    ---------------------------------
    خلص الكلام ومات الكلام يا عم السقف الكلمنجي
    انا اروح احسنلي اتكلم مع شقف القوظة اللي عندي في البيت


    _________________
    [center]


    لقد مر العمر وشابت الهموم وما ادراني هل ضحكتي سوف تعود؟؟ ام شبابي سوف يأتي؟؟
    : لذلك اقول

    [/center]
    avatar
    zezo
    جوال نشط
    جوال نشط

    عدد الرسائل : 586
    احترامك لقوانين المنتدي :
    المزاج :
    المهنة المستقبليه او الحالية :
    هواية العضو :
    الاوسمة :
    نقاط : 3706
    تاريخ التسجيل : 20/09/2007

    حصري رد: وسع يا ابنى من وش الطبور .......

    مُساهمة من طرف zezo في 26/10/07, 02:14 am

    انا رايح اشترى رابسوا .....................
    avatar
    جبالي
    Admin
    Admin

    عدد الرسائل : 3339
    العمر : 33
    احترامك لقوانين المنتدي :
    اعلام الدول :
    المزاج :
    المهنة المستقبليه او الحالية :
    هواية العضو :
    الاوسمة :
    نقاط : 4890
    تاريخ التسجيل : 16/09/2007

    حصري رد: وسع يا ابنى من وش الطبور .......

    مُساهمة من طرف جبالي في 27/10/07, 08:35 pm

    هاتلي معاك برسيل يا ربسو
    ههههههههههههههههههههه
    سلمتها ام حسن من العين ومن الحسد


    _________________
    [center]


    لقد مر العمر وشابت الهموم وما ادراني هل ضحكتي سوف تعود؟؟ ام شبابي سوف يأتي؟؟
    : لذلك اقول

    [/center]
    avatar
    marwa
    جوال حاصل علي وسام شرف الادارة
    جوال حاصل علي وسام شرف الادارة

    عدد الرسائل : 2269
    المزاج :
    المهنة المستقبليه او الحالية :
    هواية العضو :
    الاوسمة :
    نقاط : 3668
    تاريخ التسجيل : 20/09/2007

    حصري رد: وسع يا ابنى من وش الطبور .......

    مُساهمة من طرف marwa في 27/10/07, 10:54 pm

    انتوا بتقولواااااااااااااااااااااا ايه؟
    avatar
    جبالي
    Admin
    Admin

    عدد الرسائل : 3339
    العمر : 33
    احترامك لقوانين المنتدي :
    اعلام الدول :
    المزاج :
    المهنة المستقبليه او الحالية :
    هواية العضو :
    الاوسمة :
    نقاط : 4890
    تاريخ التسجيل : 16/09/2007

    حصري رد: وسع يا ابنى من وش الطبور .......

    مُساهمة من طرف جبالي في 28/10/07, 07:20 pm

    لا احنا بنكلم السقف متفهميناش غلط


    _________________
    [center]


    لقد مر العمر وشابت الهموم وما ادراني هل ضحكتي سوف تعود؟؟ ام شبابي سوف يأتي؟؟
    : لذلك اقول

    [/center]
    avatar
    marwa
    جوال حاصل علي وسام شرف الادارة
    جوال حاصل علي وسام شرف الادارة

    عدد الرسائل : 2269
    المزاج :
    المهنة المستقبليه او الحالية :
    هواية العضو :
    الاوسمة :
    نقاط : 3668
    تاريخ التسجيل : 20/09/2007

    حصري رد: وسع يا ابنى من وش الطبور .......

    مُساهمة من طرف marwa في 29/10/07, 08:24 pm

    ايوة كده كنت هفهمكم غلط
    avatar
    بكبوظا

    عدد الرسائل : 237
    اعلام الدول :
    المزاج :
    المهنة المستقبليه او الحالية :
    هواية العضو :
    الاوسمة :
    نقاط : 3873
    تاريخ التسجيل : 19/09/2007

    حصري رد: وسع يا ابنى من وش الطبور .......

    مُساهمة من طرف بكبوظا في 01/11/07, 10:39 am

    ربنا يخلي كايرو لينا ويخلينا لكايرو
    avatar
    marwa
    جوال حاصل علي وسام شرف الادارة
    جوال حاصل علي وسام شرف الادارة

    عدد الرسائل : 2269
    المزاج :
    المهنة المستقبليه او الحالية :
    هواية العضو :
    الاوسمة :
    نقاط : 3668
    تاريخ التسجيل : 20/09/2007

    حصري رد: وسع يا ابنى من وش الطبور .......

    مُساهمة من طرف marwa في 01/11/07, 08:16 pm

    هههههههههههه تعليقاتك غريبة يابكبوظا
    avatar
    جبالي
    Admin
    Admin

    عدد الرسائل : 3339
    العمر : 33
    احترامك لقوانين المنتدي :
    اعلام الدول :
    المزاج :
    المهنة المستقبليه او الحالية :
    هواية العضو :
    الاوسمة :
    نقاط : 4890
    تاريخ التسجيل : 16/09/2007

    حصري رد: وسع يا ابنى من وش الطبور .......

    مُساهمة من طرف جبالي في 02/11/07, 12:25 pm

    فكك انتا من صوفيا والمعاهد وهتلاقي الدنيا تمام


    _________________
    [center]


    لقد مر العمر وشابت الهموم وما ادراني هل ضحكتي سوف تعود؟؟ ام شبابي سوف يأتي؟؟
    : لذلك اقول

    [/center]
    avatar
    marwa
    جوال حاصل علي وسام شرف الادارة
    جوال حاصل علي وسام شرف الادارة

    عدد الرسائل : 2269
    المزاج :
    المهنة المستقبليه او الحالية :
    هواية العضو :
    الاوسمة :
    نقاط : 3668
    تاريخ التسجيل : 20/09/2007

    حصري رد: وسع يا ابنى من وش الطبور .......

    مُساهمة من طرف marwa في 02/11/07, 11:14 pm

    فعلا

      الوقت/التاريخ الآن هو 19/10/17, 11:30 pm