YOUMA SCOUT



عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا ادارة المنتدي

جوالة جامعة الفيوم


    ملحوظه بسيطه

    شاطر
    avatar
    a7med

    عدد الرسائل : 94
    العمر : 28
    اعلام الدول :
    المزاج :
    المهنة المستقبليه او الحالية :
    هواية العضو :
    الاوسمة :
    نقاط : 3247
    تاريخ التسجيل : 23/07/2009

    ملحوظه بسيطه

    مُساهمة من طرف a7med في 20/08/09, 01:57 pm

    نفسي نبطل كسل ونرد علي المواضيع والمفرود يكون في وسام او اي حاجه من المشرفين وعلي راي المثل عمر الضفر م يبقي مايه
    avatar
    I'm single
    جوال مبتدئ
    جوال مبتدئ

    عدد الرسائل : 475
    العمر : 29
    احترامك لقوانين المنتدي :
    اعلام الدول :
    المزاج :
    المهنة المستقبليه او الحالية :
    هواية العضو :
    الاوسمة :
    نقاط : 3644
    تاريخ التسجيل : 25/05/2009

    رد: ملحوظه بسيطه

    مُساهمة من طرف I'm single في 20/08/09, 02:21 pm

    على فكرة عندك حق والله فى موضوع الرد على المواضيع ده
    زى ما جبالى قال قبل كده
    بيبقى فى مواضيع عدد مشاهدتها كبير جدا ومفيهاش غير رد او اتنين
    avatar
    Abo Nady

    عدد الرسائل : 100
    العمر : 30
    اعلام الدول :
    المزاج :
    المهنة المستقبليه او الحالية :
    هواية العضو :
    الاوسمة :
    نقاط : 3301
    تاريخ التسجيل : 18/03/2009

    رد: ملحوظه بسيطه

    مُساهمة من طرف Abo Nady في 24/08/09, 04:31 pm

    الله عليك يا بو عادل
    الكلام مضبوط ويا ريت الكل يعمل بيه
    avatar
    I'm single
    جوال مبتدئ
    جوال مبتدئ

    عدد الرسائل : 475
    العمر : 29
    احترامك لقوانين المنتدي :
    اعلام الدول :
    المزاج :
    المهنة المستقبليه او الحالية :
    هواية العضو :
    الاوسمة :
    نقاط : 3644
    تاريخ التسجيل : 25/05/2009

    رد: ملحوظه بسيطه

    مُساهمة من طرف I'm single في 26/08/09, 05:43 am

    ان شاء الله يا صحبى

    احمد على

    عدد الرسائل : 56
    العمر : 28
    اعلام الدول :
    المزاج :
    المهنة المستقبليه او الحالية :
    هواية العضو :
    نقاط : 3780
    تاريخ التسجيل : 04/10/2007

    رد: ملحوظه بسيطه

    مُساهمة من طرف احمد على في 26/08/09, 07:06 pm

    صح
    avatar
    سيكا
    جوال حاصل علي وسام شرف الادارة
    جوال حاصل علي وسام شرف الادارة

    عدد الرسائل : 1076
    احترامك لقوانين المنتدي :
    المهنة المستقبليه او الحالية :
    هواية العضو :
    الاوسمة :
    نقاط : 4031
    تاريخ التسجيل : 26/04/2008

    رد: ملحوظه بسيطه

    مُساهمة من طرف سيكا في 28/08/09, 08:40 pm

    انا شايف كده


    _________________
    احلام الانسان مثل البيت المبنى من الرمال مع اول ريح تضيع
    avatar
    جبالي
    Admin
    Admin

    عدد الرسائل : 3339
    العمر : 33
    احترامك لقوانين المنتدي :
    اعلام الدول :
    المزاج :
    المهنة المستقبليه او الحالية :
    هواية العضو :
    الاوسمة :
    نقاط : 4948
    تاريخ التسجيل : 16/09/2007

    رد: ملحوظه بسيطه

    مُساهمة من طرف جبالي في 10/09/09, 10:17 pm

    طيب شدو حيلكم في المرحله اللي جايه دي


    _________________
    [center]


    لقد مر العمر وشابت الهموم وما ادراني هل ضحكتي سوف تعود؟؟ ام شبابي سوف يأتي؟؟
    : لذلك اقول

    [/center]
    avatar
    marwa
    جوال حاصل علي وسام شرف الادارة
    جوال حاصل علي وسام شرف الادارة

    عدد الرسائل : 2269
    المزاج :
    المهنة المستقبليه او الحالية :
    هواية العضو :
    الاوسمة :
    نقاط : 3726
    تاريخ التسجيل : 20/09/2007

    رد: ملحوظه بسيطه

    مُساهمة من طرف marwa في 14/09/09, 12:55 pm

    عاندك حق
    avatar
    جبالي
    Admin
    Admin

    عدد الرسائل : 3339
    العمر : 33
    احترامك لقوانين المنتدي :
    اعلام الدول :
    المزاج :
    المهنة المستقبليه او الحالية :
    هواية العضو :
    الاوسمة :
    نقاط : 4948
    تاريخ التسجيل : 16/09/2007

    رد: ملحوظه بسيطه

    مُساهمة من طرف جبالي في 15/09/09, 05:10 am

    لما انتي رديتي انا حسيت اننا داخلين حرب
    ههههههههههههههههههههههههههههههههه


    3ان شاء الله الناس كلها ترد بأذن الله


    _________________
    [center]


    لقد مر العمر وشابت الهموم وما ادراني هل ضحكتي سوف تعود؟؟ ام شبابي سوف يأتي؟؟
    : لذلك اقول

    [/center]
    avatar
    بوفون مصر

    عدد الرسائل : 245
    اعلام الدول :
    المزاج :
    المهنة المستقبليه او الحالية :
    هواية العضو :
    الاوسمة :
    نقاط : 3629
    تاريخ التسجيل : 04/03/2009

    رد: ملحوظه بسيطه

    مُساهمة من طرف بوفون مصر في 16/09/09, 08:56 am

    طيب ياريت مش يبا كلام بس ونبدأ نرد على المواضيع اصل فى الفتره الاخيره انا مش شايف حد بيدخل اصلان
    avatar
    جبالي
    Admin
    Admin

    عدد الرسائل : 3339
    العمر : 33
    احترامك لقوانين المنتدي :
    اعلام الدول :
    المزاج :
    المهنة المستقبليه او الحالية :
    هواية العضو :
    الاوسمة :
    نقاط : 4948
    تاريخ التسجيل : 16/09/2007

    رد: ملحوظه بسيطه

    مُساهمة من طرف جبالي في 18/09/09, 07:20 am

    عشان رمضان يا بوفون ومحش بيبقي موجود او فاضي
    وياريت يكون كلامي صح
    هنشوف


    _________________
    [center]


    لقد مر العمر وشابت الهموم وما ادراني هل ضحكتي سوف تعود؟؟ ام شبابي سوف يأتي؟؟
    : لذلك اقول

    [/center]
    avatar
    بوفون مصر

    عدد الرسائل : 245
    اعلام الدول :
    المزاج :
    المهنة المستقبليه او الحالية :
    هواية العضو :
    الاوسمة :
    نقاط : 3629
    تاريخ التسجيل : 04/03/2009

    رد: ملحوظه بسيطه

    مُساهمة من طرف بوفون مصر في 02/10/09, 07:54 pm

    طيب اها رمضان خلص ربنا يسهل
    avatar
    Mesteka

    عدد الرسائل : 314
    اعلام الدول :
    المزاج :
    المهنة المستقبليه او الحالية :
    هواية العضو :
    نقاط : 3389
    تاريخ التسجيل : 18/09/2009

    رد: ملحوظه بسيطه

    مُساهمة من طرف Mesteka في 07/10/09, 08:52 pm

    يارب سهلها
    avatar
    بوفون مصر

    عدد الرسائل : 245
    اعلام الدول :
    المزاج :
    المهنة المستقبليه او الحالية :
    هواية العضو :
    الاوسمة :
    نقاط : 3629
    تاريخ التسجيل : 04/03/2009

    رد: ملحوظه بسيطه

    مُساهمة من طرف بوفون مصر في 10/10/09, 05:50 pm

    انشاء الله هيسها بس نشد حلنا شويه اه وخلى بلكم احسن حلكم يتقطع
    avatar
    سيكا
    جوال حاصل علي وسام شرف الادارة
    جوال حاصل علي وسام شرف الادارة

    عدد الرسائل : 1076
    احترامك لقوانين المنتدي :
    المهنة المستقبليه او الحالية :
    هواية العضو :
    الاوسمة :
    نقاط : 4031
    تاريخ التسجيل : 26/04/2008

    رد: ملحوظه بسيطه

    مُساهمة من طرف سيكا في 10/10/09, 06:14 pm

    اللى يشد يشد كويس


    _________________
    احلام الانسان مثل البيت المبنى من الرمال مع اول ريح تضيع
    avatar
    chico2009

    عدد الرسائل : 326
    اعلام الدول :
    المزاج :
    المهنة المستقبليه او الحالية :
    هواية العضو :
    الاوسمة :
    نقاط : 3504
    تاريخ التسجيل : 11/04/2009

    رد: ملحوظه بسيطه

    مُساهمة من طرف chico2009 في 10/10/09, 06:20 pm

    واللى حيلة هيتقطع يجيلى وانا هلحمة
    قشطة يا سيييييييييييييييييييييييكا
    avatar
    I'm single
    جوال مبتدئ
    جوال مبتدئ

    عدد الرسائل : 475
    العمر : 29
    احترامك لقوانين المنتدي :
    اعلام الدول :
    المزاج :
    المهنة المستقبليه او الحالية :
    هواية العضو :
    الاوسمة :
    نقاط : 3644
    تاريخ التسجيل : 25/05/2009

    رد: ملحوظه بسيطه

    مُساهمة من طرف I'm single في 10/10/09, 08:58 pm

    وحشتونى يا اجدع اصحاب واجدع رجالة ومنتدى من احلى المنتدى
    معلش غبت عليكم كتييييير

    بس الغايب حجته معاه
    وكل سنة وانتوا طيبين
    avatar
    جبالي
    Admin
    Admin

    عدد الرسائل : 3339
    العمر : 33
    احترامك لقوانين المنتدي :
    اعلام الدول :
    المزاج :
    المهنة المستقبليه او الحالية :
    هواية العضو :
    الاوسمة :
    نقاط : 4948
    تاريخ التسجيل : 16/09/2007

    رد: ملحوظه بسيطه

    مُساهمة من طرف جبالي في 28/10/09, 12:19 am

    وانتا بصحه وخير يا قلبي ويارب مش تغيب تاني


    _________________
    [center]


    لقد مر العمر وشابت الهموم وما ادراني هل ضحكتي سوف تعود؟؟ ام شبابي سوف يأتي؟؟
    : لذلك اقول

    [/center]

      الوقت/التاريخ الآن هو 16/12/17, 10:58 am